Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Όλα μιλουν για σενα...

Καλλιτέχνης:
Γιώργος Νταλάρας

Συνθέτης:
Μιχάλης Χατζηγιάννης

Στιχουργός:
Νίκος Μωραΐτης

Κάπου θα πάω, κάποιον φίλο θα βρω,
θα μιλάει θα κοιτάω κι έτσι θα σε ξεχνώ.
Μα όλες οι λέξεις, πέφτουν άδειες στη γη,
κι από μέσα τους βγαίνεις, ομορφιά μου εσύ...
ομορφιά μου εσύ...
Όλα μιλούν για σένα,όλα μιλούν για σένα...
απόψε μάτια μου η καρδιά, πάλι για σένα ξαγρυπνά
και με ρωτάει για σένα...
Κάπου θα βγάλει, τόσος δρόμος μπροστά,
σ' ένα άλλο φεγγάρι, σε μια άλλη αγκαλιά!
Όμως η νύχτα, επιμένει για μας...
πως ποτέ δεν ξεφεύγεις, απ' αυτό που αγαπάς...
απ' αυτό που αγαπάς...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι εγινε βρε ολυμπιε??δεν μας εχεις συνηθισει σε τετοια...Παντως αν το ψαχνεις ακομα το τραγουδι το εχω εγω...

Olympios είπε...

Το βρήκα το τραγούδι και απλά... γαμ***
(δεν υπάρχει άλλη λέξη να το περιγράψω)

ΥΓ:Μην το πείτε της μαμάς μου γιατί...

Ανώνυμος είπε...

νταλαρας με χατζηγιαννη!
ουτε να το φανταζομαι δε θελω!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:MALI_empire_map.PNG